نرم افزار پلیر محبوب Zoom Player MAX 10.0
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نرم افزار پلیر محبوب Zoom Player MAX 10.0
نوشته شده در پنج شنبه 30 بهمن 1393
بازدید : 526
نویسنده : کدخدا

 

Zoom%20Player%20MAX%209.2 نرم افزار پلیر محبوب Zoom Player MAX 10.0

Zoom Player پلیری قدرتمند در زمینه پخش فایل های مالتی مدیا که شامل فایل های صوتی و تصویری می شود ، می باشد . این پلیر قدرتمند توانایی پخش انواع فرمت های ویدیویی از نوع دی وی دی را نیز دارد . توانایی دیگر این نرم افزار اتصال به دستگاه های چند رسانه ای مانند پلیرهای قابل حمل و موبایل ها و… است . طراحی فوق العاده زیبای این نرم افزار باعث می شود که هر کاربری با یک بار استفاده دیگر آن را به راحتی فراموش نکند . همچنین قابلیت های زیاد این نرم افزار نیز اجازه نمی دهد که کاربری بدون دل خوش از نرم افزار آن را ترک کند ! شرکت InMatrix این نرم افزار را در سه نسخه Pro و Premium و Max وارد بازار می کند که نسخه Max بیشترین قابلیت ها را دارد .

 

 

 

پسورد فایل : www.downloadha.com

 

 دانلود با حجم ۲۸ گیگابایت 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: برنامه , مدیا پلیر , ویندوز , ,
:: برچسب‌ها: Zoom Player, آخرین نسخه Zoom Player, آخرین ورژن Zoom Player, برنامه Zoom Player, دانلود, دانلود Zoom Player, دانلود اپلیکیشن, دانلود برنامه, دانلود برنامه Zoom Player, دانلود بهترین نرم افزار پلیر, دانلود مدیا پلیر, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار Zoom Player, دانلود نرم افزار پلیر, دانلود نرم افزار پلیر برای کامپیوتر, دانلود پلیر, نرم افزار, نرم افزار پلیر, ورژن جدید Zoom Player ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: